مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:262023-09-11سياسي

در دومین جلسه شورای عالی سینما چه گذشت؟


دومین جلسه شورای عالی سینما با پیگیری و بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات اولین جلسه این شورا، در خصوص طرح ها و مصوباتی در راستای پیشرفت و توسعه سینمای کشور برگزار شد.

- دومین جلسه شورای عالی سینما با پیگیری و بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات اولین جلسه این شورا، در خصوص طرح ها و مصوباتی در راستای پیشرفت و توسعه سینمای کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، دومین جلسه شورای عالی سینما در دولت سیزدهم، به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس سازمان سینمایی، رییس فرهنگستان هنر و اعضای حقیقی شورای عالی سینما، صبح امروز (دوشنبه 20 شهریور ماه) برگزار شد.

محمد مخبر با تاکید بر ضرورت توجه به ابعاد سیاست گذاری و نرم افزاری در این حوزه، گفت: یکی از وظایف مهم شورای عالی سینما پیش بینی و فراهم نمودن بعد سخت افزاری، تهیه تجهیزات روز دنیا، ساخت شهرک های سینمایی و دیجیتالی است اما ضرورت دارد در کنار این اقدامات یک پیوست نرم افزاری و سیاست گذاری نیز دیده شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به نفوذ و تاثیر بالای محصولات سینمایی و نمایشی برای تبیین مسائل مختلف در کشور در بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دومین جلسه شورای عالی سینما چه گذشت؟

در دومین جلسه شورای عالی سینما چه گذشت؟