مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-06سياسي

اهمیت تبیین حقایق اربعین حسینی برای جهان اسلام


ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی گفت: رسانه ها باید حقیقت اربعین را برای جهان اسلام تبیین کنند تا مسلمانان متوجه اهمیت حضور خود در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی و کارکردهای سیاسی و بین المللی آن شوند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت:  قدم گذاشتن در مسیر پیاده روی اربعین و زیارت کربلا کاری ساده نیست، اما با دو پای عشق و معرفت به امام حسین(ع) شدنی است و به قولی کاری است که از دل برمی آید و در این میان خدمت رسانی به خیل عاشقان اباعبدالله نیز عشقی همسنگ آن می طلبد.

پیاده روی اربعین یعنی وصال عاشق و معشوق و خوشا به حال آنان که در این سختی به وصال معشوق می رسند و می توانند با عشق بر خاک او بوسه زنند و در پیشگاه ضریحش اشک ارادت بریزند.

زنده نگه داشتن نهضت تاریخی عاشورا، رسیدن کاروان اسرا در سفر بازگشت به صحرای کربلا در روز اربعین و نیز بهره گیری تربیتی از یاد و خاطره تاریخی عاشورا، از دلایل اهمیت اربعین امام حسین(ع) و برگزاری باشکوه آن است.

ابوالفضل ظهره وند، کارشناس مسائل سیاسی درباره اهمیت بزرگداشت مراسم اربعین حسینی و چرایی برگزاری اربعین برای جهان اسلام به  راهبرد معاصر  گفت: شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین و حتی حضور در مراسم جاماندگان راهپیمایی اربعین از این منظر حائز اهمیت است که روندی متعالی و بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تبیین حقایق اربعین حسینی برای جهان اسلام

اهمیت تبیین حقایق اربعین حسینی برای جهان اسلام