مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-02ورزشي

جزییات بدهی دو و نیم میلیون دلاری پرسپولیس/ ورزشگاه در خطر مصادره


وام ارزی که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بازیکنان و کادر فنی خارجی خود دریافت کرده بود هزینه شد اما خبری از آزاد شدن مطالبات از AFC و FIFA نشد تا وثیقه این باشگاه در خطر مصادره شدن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر به همراه جام حذفی فصل گذشته سبب شد تا این تیم به طور خودکار به قهرمانی سوپرجام فوتبال کشور نیز برسد.

با این حال قوانین فوتبال باشگاهی کشور بدون هیچ پاداشی بابت این قهرمانی ها باعث شد تا سرخ ها نه تنها از مشکلات مالی خلاص شوند بلکه برای پرداخت پاداش قهرمانی های اعضای تیم نزدیک به 66 میلیارد تومان بیشتر به آنها بپردازد.

سرخپوشان پایتخت برای پرداخت مطالبات مالی اعضای تیم ناچار به گرفتن وام های ارزی و ریالی شدند تا بتوانند قراردادهای فصل گذشته را به طور کامل پرداخت کنند.

پس انداز پول بورس برای وام سنگین باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات خود وام 138 میلیارد تومانی گرفت که بازپرداختی 151 میلیارد و 159 میلیون تومانی باید داشته باشد.

بازپرداخت این مبلغ با توجه به سپرده گذاری درآمد حاصل از فروش عرضه اولیه سهام باشگاه صورت گرفت و سرخ ها تنها باید مبلغی اندک را از حساب باشگاه به بانک برگردانند تا اقساطم وام دریافتی را تسویه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بدهی دو و نیم میلیون دلاری پرسپولیس/ ورزشگاه در خطر مصادره

جزییات بدهی دو و نیم میلیون دلاری پرسپولیس/ ورزشگاه در خطر مصادره