مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-01سياسي

همایش جاماندگان اربعین در همدان برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: همایش جاماندگان اربعین حسینی در همدان و سایر نقاط شهرستان برگزار می شود.

- حجت الاسلام وحید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل جلسات مختلف در راستای برگزاری برنامه های اربعین در سطح استان همدان اظهار کرد: در این جلسات تصمیمات لازم برای برگزاری برنامه های با کیفیت مناسب در ایام اربعین گرفته شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مسیر اربعینی شهرستان همدان مسیر پر ترددی است سعی شده که بتوانیم بهترین خدمت را به زائران داشته باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به تعدد موکب های اربعین در سطح شهرستان همدان در راستای خدمات دهی به زائران گفت: در این راستا علاوه بر اطعام و اسکان زائران برنامه های فرهنگی را نیز در موکب ها داریم.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: برپایی غرفه عرضه محصولات فرهنگی فعالان فرهنگی در کنار برخی موکب ها با هدف آشنایی با استان همدان، معرفی شهدای استان در راستای برگزاری کنگره 8 هزار شهید همدان و… از جمله برنامه ها در مواکب است.

وی با بیان اینکه در این راستا باید معرفی شهدا را در برنامه های اربعین داشته باشیم، بیان کرد: بیشتر مواکب ما به نام شهدای شهرستان باشد و شهید همدانی که در باز شدن راه کربلا و مبارزه با داعش نقش بزرگی داشتند بیشتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جاماندگان اربعین در همدان برگزار می شود

همایش جاماندگان اربعین در همدان برگزار می شود