مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:452023-08-28بين الملل

نخست وزیر لیبی، وزیر خارجه را از کار تعلیق کرد


عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی شامگاه یکشنبه در راستای تدابیر احتیاطی و انجام تحقیقات، حکم تعلیق از کار نجلا المنقوش وزیر خارجه را صادر کرد.

- عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی شامگاه یکشنبه در راستای تدابیر احتیاطی و انجام تحقیقات، حکم تعلیق از کار نجلا المنقوش وزیر خارجه را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه روسیا الیوم، این حکم عبدالحمید الدبیبه، نخست وزیر به شماره 368 سال 2023 در خصوص دیدار المنقوش با الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در رم صادر شد.

در ماده دوم این حکم مقرر شده کمیته تحقیق به ریاست وزیر دادگستری و با عضویت وزیر ارگان های داخلی، رییس اداره امور حقوقی و شکایات در شورای وزیران (کابینه) تشکیل شود.

وظیفه این کمیته انجام تحقیقات اداری از وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی در رابطه با آنچه است که در گزارش ارائه شده به نخست وزیر درباره دیدار اخیر وزیر خارجه با همتای رژیم صهیونیستی آمده است.

قرار است کمیته حداکثر ظرف مدت سه روز گزارشی از نتایج کار خود را به نخست وزیر ارجاع دهد.

بر اساس ماده سه، فتح الله عبداللطیف الزنی وزیر جوانان به طور موقت وظایف وزارت خارجه و همکارهای بین المللی را برعهده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر لیبی، وزیر خارجه را از کار تعلیق کرد

نخست وزیر لیبی، وزیر خارجه را از کار تعلیق کرد