مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-25اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 164 پروژه در هفته دولت قوچان


هم زمان با هفته دولت آغاز عملیات اجرایی و افتتاح 164 پروژه بااعتباری بالغ بر 955 میلیارد تومان انجام می شود.

- به گزارش، عباسعلی صفایی پیش از ظهر جمعه در نشست خبری خود به مناسبت آغاز هفته دولت در جمع خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان، اظهار کرد: 31 دستگاه اجرایی با اولویت توجه به تکمیل پروژه های نیمه تمام، طرح ها و اقدامات خود برای هفته دولت را احصاء و در قالب برنامه های هفته دولت در دستور کار خود قراردادند.

وی با یادآوری این که سال گذشته 106 پروژه بااعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در هفته دولت در قوچان به بهره برداری رسید، گفت: اعتبارات و تعداد پروژه ها امسال دارای افزایش بوده به طوری که 595 میلیارد تومان در قالب 130 پروژه از محل اعتبارات ملی، استانی و بخش خصوصی افتتاح می شود.

فرماندار قوچان ادامه داد: سال گذشته 34 پروژه بااعتباری بالغ بر 328 میلیارد تومان کلنگ زنی شد که امسال بدون تغییر در تعداد پروژه ها، آغاز عملیات اجرایی 34 پروژه بااعتبار 360 میلیارد تومان انجام می شود.

صفایی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دوسالانه دولت در مصلی قبا این شهرستان خبر داد و افزود: یکی از مهم ترین پروژه های شاخص این هفته، بهره برداری از پست برق شهرک صنعتی شماره دو بااعتبار 92 میلیارد تومان است که جزو پروژه های مهم استان محسوب می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 164 پروژه در هفته دولت قوچان

افتتاح و کلنگ زنی 164 پروژه در هفته دولت قوچان