مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-08سياسي

نجات جان 1100 نفر در سواحل مازندران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: در تابستان جاری ناجیان غریق جان هزار و 100 نفر از هموطنان ما را در سواحل نجات دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی در بازدید از سواحل بابلسر با اشاره به اجرای سیاست هایی در سواحل استان بامحوریت شخص استاندار، افزود: در مجموع در بحث دریا به سه مسئله مواجه بودیم، اولا مسئله زیرساخت دریا، اینکه طی سال های گذشته هیچ برنامه راهبردی در حوزه زیرساخت برای استان تدوین نشده بود و کاملا رها بوده است، حوزه فرهنگی و بحث نجات غریق نیز دو مسئله دیگری است که ما در موضوع ساحل با آن مواجه بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه بحث زیرساخت دریایی با حوزه های فرهنگی در هم تنیده است، افزود: امسال برای اولین بار دستور در دو جلسه تصویب شد تا سرمایه گذاران به مدت پنج سال اجازه اجرای تشکیل زیرساخت در حوزه دریایی استان را داشته باشند که الان سرمایه گذاران با توافق فرماندار و مدیرکل منابع طبیعی مشخص شده امیدواریم که شاهد تحولی در حوزه زیرساخت باشیم.

سلگی ادامه داد: در حوزه امکان پیاده روی در ساحل و مبلمان ساحلی نیز امکانات خوبی انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به حوزه فرهنگی، با بیان اینکه این ساحل متعلق به عموم مردم است، گفت: اینکه قرار باشد یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 1100 نفر در سواحل مازندران

نجات جان 1100 نفر در سواحل مازندران