مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-28اقتصادي

95 درصد از سرمایه گذاری طرح های تعاونی اصفهان در بخش مسکن است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از بهره برداری از 32 پروژه تعاونی با سرمایه گذاری بیش از 867 میلیارد تومان در استان اصفهان و اشتغالزایی 773 نفر در هفته تعاون امسال خبر داد.

- میثم مداحی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک هفته تعاون از بهره برداری از 33 طرح تعاونی در هفته تعاون امسال خبر داد و اظهارکرد: این طرح ها با بیش از 867 میلیارد تومان سرمایه گذاری اعضاء و 1950 میلیارد تومان ارزش روز سرمایه گذاری اجرا شده است و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده بیش از 1000 میلیارد تومانی، برای بیش از 773 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در حوزه های صنعت، کشاورزی، مسکن، خدمات، تامین نیاز و تولیدی توزیعی است، افزود: در این طرح ها بخش مسکن با 18500 میلیارد ریال 95 درصد از سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است و بخش های کشاورزی با 373 میلیارد ریال و صنعت با 266 میلیارد ریال ارزش سرمایه گذاری رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

  مداحی بیشترین تعداد طرح ها را به ترتیب در بخش های خدمات، صنعت، مسکن، کشاورزی و تامین نیاز و تولیدی توزیعی اعلام کرد و گفت: بخش مسکن 32 درصد از سهم اشتغال ایجاد شده در این طرح ها را به خود اختصاص داده است که بیشترین اشتغال را در بین طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از سرمایه گذاری طرح های تعاونی اصفهان در بخش مسکن است

95 درصد از سرمایه گذاری طرح های تعاونی اصفهان در بخش مسکن است