مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-19سياسي

دشمنان به دنبال شبهه افکنی در اربعین هستند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اهمیت شناخت امر ولایت گفت: تکلیف مداری در امر ولایت بسیار مهم است و اگر بر تکلیف خود آگاه باشیم هرنوع سختی قابل تحمل است.

- رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اهمیت شناخت امر ولایت گفت: تکلیف مداری در امر ولایت بسیار مهم است و اگر بر تکلیف خود آگاه باشیم هرنوع سختی قابل تحمل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی -رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا- صبح امروز سه شنبه (28شهریورماه) در همایش بزرگ اساتید، مبلغان و طلاب خواهر بسیجی منتخب سراسر کشور که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع ولایت اظهار کرد: در دوران غربت امیرالمومنین(ع) چه کسانی پشت ولایت ایستادند، مردم در چه دورانی باید از ولی خود دفاع کنند، در حرکت امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا را ببینید عده ای در مدینه، برخی در بین راه و حتی تعدادی همچون حر بن ریاحی در روز عاشورا به ولایت پیوستند.

در فتنه 88 چه کسانی فریاد ولایت زدند، در همان سال افرادی بودند که در جبهه های دفاع مقدس حضور داشته و خط مقدم رفته بودند اما در حمایت از ولایت تا خط مقدم نرفتند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا تاکید کرد: چندین سوال همیشه در خصوص ولایت باید مدنظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال شبهه افکنی در اربعین هستند

دشمنان به دنبال شبهه افکنی در اربعین هستند