مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-31اجتماعي

ارائه خدمت به بیش از 300 هزار زائر اربعین از اول ماه صفر


مسئول قرارگاه هلال احمر در نجف اشرف گفت: از ابتدای ماه صفر تا به امروز حدود 300 هزار خدمت به زائران حسینی توسط مراکز درمانی جمعیت هلال احمر ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهر درودی مسئول قرارگاه نجف اشرف در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران مشابه سال های گذشته ارائه خدمات بهداشتی درمانی و امدادی به زائرین در کشور عراق و خارج مرزهای کشور ایران را برعهده دارد اظهار کرد: امسال در قیاس با سال های گذشته پوشش گسترده تری در مرزها داریم به نحوی که از مرز مهران تا نجف اشرف شهرهای زرباطیه، بدره، کوت، شوملی تحت پوشش جمعیت هلال احمر ایران قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین از مرز شلمچه تا داخل خاک عراق درمانگاه های جمعیت هلال احمر ایران جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین مستقر شده است.

علاوه بر این در کاظمین و سامرا و امامزاده سید محمد شهر بلد نیز خدمات درمانی تا اربعین حسینی ارائه می شود.

استقرار 980 دستگاه آمبولانس با توجه به تجربه تصادفات مسئول قرارگاه نجف اشرف با اشاره به اینکه در مسیر بین راهی نیز 30 مرکز درمانی به صورت اختصاصی توسط جمعیت هلال احمر خدمات دهی به زائرین را بر عهده دارد، بیان کرد: در شهر نجف و کربلا نیز هرکدام بیش از 12 مرکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به بیش از 300 هزار زائر اربعین از اول ماه صفر

ارائه خدمت به بیش از 300 هزار زائر اربعین از اول ماه صفر