مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-10اقتصادي

5 دلیل ریزش بورس و خروج پول حقیقی از بازار سهام


کارشناسان بازار سرمایه دلیل افت بازار در معاملات دیروز و امروز را شناسایی سود پس از کسب بازدهی های کوتاه مدت می دانند و برخی نیز از واکنش بازار به مقاومت های تکنیکالی سخن می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بورس تهران همانطور که انتظار می رفت، در دومین روز از سومین هفته شهریور مسیری متعادل و منفی را سپری کرد و شاهد کاهش ارتفاع نه چندان قدرتمندی در نماگرهای اصلی تالار شیشه ای بودیم، فشار فروش ابتدایی در معاملات امروز از بازار سهام از اواسط بازار با افزایش تقاضا کاسته شد اما در نهایت شاخص های بورس بازدهی منفی ثبت کردند.

برخی از کارشناسان دلیل افت بازار طی معاملات دیروز و امروز را شناسایی سود پس از کسب بازدهی های کوتاه مدت می دانند و برخی نیز از واکنش بازار به مقاومت های تکنیکالی سخن می گویند.

البته برخی دیگر فعالان بازار سرمایه، عرضه اولیه نخستین صندوق سرمایه گذاری تخصصی صنعت خودرو را یکی از عوامل رشد عرضه در بازار می دانند.

برخی نیز به عوامل بنیادی بازار و ریسک های سیستماتیک توجه دارند.

رشد قیمت در بازارهای موازی نیز از عوامل خروج پول از بازار سرمایه هستند.

* چرا بورس ریزشی شد؟ راضیه آرمند، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره روند بورس گفت: فرموله شدن نرخ خوراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دلیل ریزش بورس و خروج پول حقیقی از بازار سهام

5 دلیل ریزش بورس و خروج پول حقیقی از بازار سهام