مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-12سياسي

حذف پارکینگ توسط سازندگان در البرز خط قرمز دادگستری است


خط قرمز دادگستری کل استان البرز در پرونده های کمیسیون ماده 100، موضوع حذف پارکینگ و تبدیل آن به جریمه نقدی است که تاکیدات و دستورات لازم به این کمیسیون توسط دستگاه قضایی استان انجام شده و سازندگان حتما توجه کنند که امکان تبدیل .

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: خط قرمز دادگستری کل استان البرز در پرونده های کمیسیون ماده 100، موضوع حذف پارکینگ و تبدیل آن به جریمه نقدی است که تاکیدات و دستورات لازم به این کمیسیون توسط دستگاه قضایی استان انجام شده و سازندگان حتما توجه کنند که امکان تبدیل حذف پارکینگ و تبدیل به جریمه و صدور سند وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فاضلی هریکندی در دیدار مردمی این هفته مسئولان قضایی استان البرز در حوزه ریاست دادگستری کل استان، میزبان مراجعان بود و ضمن دیدار و گفت و گو با آن ها به درخواست های حقوقی و قضایی مطروحه 21 نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان البرز در این دیدار به درخواست های مختلف مراجعان که موضوعاتی از قبیل تسریع در رسیدگی، اختلافات ملکی، درخواست مرخصی زندانیان، مشکلات تعاونی های مسکن و برخی مباحث مرتبط با شهرداری بود رسیدگی کرد.

حسین فاضلی هریکندی در خصوص یکی از این دیدارها که مرتبط با رای کمیسیون ماده 100 شهرداری و حکم تخریب صادر شده بود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف پارکینگ توسط سازندگان در البرز خط قرمز دادگستری است

حذف پارکینگ توسط سازندگان در البرز خط قرمز دادگستری است