مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-18سياسي

گفت وگوی وزیر خارجه عربستان با نماینده سازمان ملل درباره سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعود در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقر هیأت دائمی خود در نیویورک با «گیر پدرسون» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه درباره .

- خبرگزاری رسمی دولت عربستان گزارش داد که فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در حاشیه نشست 78امین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با فرستاده دبیرکل سازمان ملل در سوریه دیدار میکند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعود در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقر هیأت دائمی خود در نیویورک با گیر پدرسون نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه درباره آخرین تلاش ها برای دستیابی به راه حل سیاسی در سوریه رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، فیصل بن فرحان و پدرسون تلاش های عربستان و سازمان ملل متحد برای دستیابی به راه حل سیاسی در سوریه را بررسی کردند.

همچنین در این نشست، وزیر خارجه عربستان از پیگیری نتایج نشست سران کشور های عربی در جده درباره سوریه تاکید کرد.

در این دیدار، وزیر خارجه عربستان سعود بر آمادگی ریاض برای انجام تمام تلاش خود در دستیابی به راه حلی سیاسی در سوریه که ضامن حفظ یکپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی وزیر خارجه عربستان با نماینده سازمان ملل درباره سوریه

گفت وگوی وزیر خارجه عربستان با نماینده سازمان ملل درباره سوریه