مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-29پزشكي

جلوگیری از انتقال ویروس های بیماری زا در راهپیمایی اربعین با یک اسپری


محققان یکی از شرکت های دانش بنیان داروی استنشاقی را به داروخانه ها عرضه کرده اند که در راهپیمایی های اربعین مانع از انتقال ویروس های تنفسی به زائرین می شود.

- محققان یکی از شرکت های دانش بنیان داروی استنشاقی را به داروخانه ها عرضه کرده اند که در راهپیمایی های اربعین مانع از انتقال ویروس های تنفسی به زائرین می شود.

سید محمدرضا حسینی، سرپرست فروش این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه محصولی که برای کنگره بزرگ اربعین عرضه کردیم، دارویی با عنوان کلدانیز پلاس است، گفت: ما نمونه خارجی این محصول را مهندسی معکوس کردیم و کاربرد آن در راهپیمایی اربعین مانع انتشار ویروس می شود.

وی ادامه داد: در پیاده روی های اربعین به دلیل شرایط گرد و غبار و ازدحام جمعیت، انتقال ویروس بسیار زیاد است؛ از این رو این محصول را به تولید رساندیم.

کلدانیز پلاس حاوی ماده مؤثره کارگینان به عنوان یک ترکیب طبیعی مشتق از جلبک دریایی قرمز و همچنین زایلیتول محصول دارای ماده مؤثره کارگینان است که فعالیت ضد ویروسی دارد و برای جلوگیری از انتقال انواع ویروس های تنفسی از جمله سرماخوردگی، آنفلوآنزا، راینوویروس ها، هرپس سیمپلکس و کرونا ویروس به کار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از انتقال ویروس های بیماری زا در راهپیمایی اربعین با یک اسپری

جلوگیری از انتقال ویروس های بیماری زا در راهپیمایی اربعین با یک اسپری