مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-11فرهنگي

لرستان سرزمین هنر و هنرمندان متعهد است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان، لرستان را سرزمین هنر و هنرمندان متعهد توصیف کرد و گفت: ابزار هنر می تواند این واقعه را به تصویر بکشد.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان، لرستان را سرزمین هنر و هنرمندان متعهد توصیف کرد و گفت: ابزار هنر می تواند این واقعه را به تصویر بکشد.

احسان یاوری امروز 20 شهریورماه در آیین اختتامیه اولین سوگواره عاشورایی لرستان که در محل سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی ارشاد استان برگزار شد، اظهار کرد: مقوله عاشورا و کربلا در دل ما شیعیان و آزادگان جهان ریشه دارد و این مقوله آنقدر بزرگ است که درک آن برایمان دشوار است.

وی با بیان اینکه ابزاری می تواند بیان لطیفی از مقوله عاشورا را بیان و آن را تبیین کند ابزار هنر است، افزود: هنر برآمده از ذوق پاک و بی آلایش انسانی است و این ذوق می تواند این واقعه عظیم را به درستی به تصویر بکشد و نمایش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: اگر تاکنون مقوله عاشورا تاکنون زنده مانده و این حرارات عظیم در دل های مومنین و شیعیان و محبان اباعبدالله الحسین(ع) بسان آتشفشانی غلیان می کند بخشی از این مقوله به واسطه زحمات و خلاقیتی است که هنرمندان، شعرا، مداحان که تا به امروز در این قافله و جریان خدمتگزاری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان سرزمین هنر و هنرمندان متعهد است

لرستان سرزمین هنر و هنرمندان متعهد است