مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:252023-09-08سياسي

دشمنان به دنبال تنزل اهداف انقلاب اسلامی در جامعه هستند


امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند که اهداف انقلاب اسلامی را در جامعه تنزل دهند، گفت: هدف اصلی انقلاب اسلامی ایران، - تشکیل حکومت جهانی اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نمازجمعه این هفته شیراز بیان کرد: تفکر و عقاید انقلاب اسلامی ایران بر این اساس شکل گرفته که زندگی دنیوی مسیری برای رسیدن به تعالی و دریچه ای برای ساخت زندگی اخروی است.

وی اضافه کرد: زمانی که امام نقش محوری خود را در جامعه ایفا می کند پراکندگی در جامعه از بین می رود همان گونه که با ظهور امام زمان (عج) تمام مشکلات جامعه بشری از بین می رود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه ولایت پذیری عامل عزت مسلمانان است، متذکر شد: دین برای هدایت جامعه آمده و نظام مسلمانان نیز بدون حضور امام پراکنده است؛ ازاین رو تمام مسلمان در جهان با امامت به یکدیگر متصل شدند.

وی افزود: یکی از عوامل شکست حمله آمریکا و دشمنان به کشورهای اسلامی در دهه های اخیر، نقش اثرگذار ولایت و امامت در جامعه اسلامی است.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: دشمن شبانه روز در حال دشمنی با ولایت فقیه و نایب امام زمان (عج) است؛ زیرا تا زمانی که ولایت و امامت در جامعه اسلامی وجود داشته، آنان نمی توانند بر مسلمانان تسلط داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال تنزل اهداف انقلاب اسلامی در جامعه هستند

دشمنان به دنبال تنزل اهداف انقلاب اسلامی در جامعه هستند