مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-14سياسي

485 مدرسه سنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 485 مدرسه سنگی و ناایمن در سطح این استان وجود دارد که باید با مدرسه های جدید جایگزین شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 485 مدرسه سنگی و ناایمن در سطح این استان وجود دارد که باید با مدرسه های جدید جایگزین شود.

سید علی احمد زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان از اضافه شدن 345 کلاس درس جدید در اول مهر ماه امسال به فضاهای آموزشی این استان خبر داد و افزود: این فضاهای آموزشی در مناطق 13 گانه استان 450 میلیارد تومان هزینه داشته اند.

وی اظهار کرد: 950 میلیارد تومان در دور دوم سفر رییس جمهور به استان برای مدرسه سازی به استان اختصاص یافت که یک حرکت تحول سازی در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جریان مدرسه سازی دائمی و باید بر مدار حرکت باشد، خاطرنشان کرد: 485 مدرسه سنگی و ناایمن در سطح این استان وجود دارد که باید به سرعت مدرسه های نو جایگزین این مدارس سنگی و فرسوده شوند.

احمدزاده تصریح کرد: با آینده نگری و برنامه ریزی باید مشکلات و کمبودهای مدارس رفع شوند و همزمان باید با مدارس در دست اجرا و ساخت، پروژه های جدید تعریف کنیم و مدارس آماده برای افتتاح داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

485 مدرسه سنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

485 مدرسه سنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد