مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-30اقتصادي

وقتی «مردم سالاری» جدی گرفته می شود


بنیاد برکت از جمله نهادهای اجرایی کشور است که توانسته در شهرهای کوچک و در حوزه های محرومیت زدایی، اشتغال زایی، عمرانی و ساخت مدارس و فضاهای آموزشی خدمت رسانی کند.

- ایسنا/لرستان بنیاد برکت از جمله نهادهای اجرایی کشور است که توانسته در شهرهای کوچک و در حوزه های محرومیت زدایی، اشتغال زایی، عمرانی و ساخت مدارس و فضاهای آموزشی خدمت رسانی کند.

حُسن فعالیت های این بنیاد در لرستان اجرای سریع و بدون وقفه ی پروژه هاست که باعث ایجاد امید در مناطق محروم و جلب اعتماد مردم می شود.

فلسفه وجودی بنیاد برکت، کمک و هم یاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه ها و واحدهای کسب وکار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم تر توسعه یافته ی کشور، در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی است.

بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با مشارکت غیرتصدی گرایانه و غیرماندگار در راه اندازی و توسعه ی طرح های اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و.

، اجرای طرح های اشتغال زایی اجتماع محور، انجام طرح های عمرانی و زیربنایی، مدرسه سازی و ارائه ی خدمات سلامت، عام المنفعه و بیمه ای به دنبال تأثیر کلی بر توسعه ی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم کشور، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «مردم سالاری» جدی گرفته می شود

وقتی «مردم سالاری» جدی گرفته می شود