مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-24اقتصادي

افتتاح 78 پروژه با اعتبار 1500 میلیاردی در تویسرکان


فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان تویسرکان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ زنی 78 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در شهرستان تویسرکان خبر داد.

حسین افشاری پنجشنبه دوم شهریور در جمع خبرنگاران، با تأکید بر بالا بودن ظرفیت تویسرکان برای سرمایه گذاری و جذب بالای سرمایه گذار به شهرستان، گفت: در هفته دولت 78 پروژه عمرانی و اقتصادی با 1500 میلیارد تومان طی هفته دولت بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد، 65 پروژه قابل افتتاح و 13 پروژه قابل کلنگ زنی است.

وی ادامه داد: اولویت در افتتاحیه ها و کلنگ زنی پروژه های مردم محور است و بسیاری از پروژه های هفته دولت نیز با این رویکرد انجام می گیرد.

افشاری با بیان اینکه مهمترین پروژه هفته دولت بهره برداری از مسکن ملی 60 واحدی شهر سرکان است که در آینده نزدیک به متقاضیان تحویل داده می شود، افزود: در همین راستا در بخش نهضت ملی مسکن روستایی 323 واحد با 271 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات دولتی نیز در این هفته به مالکان تحویل داده می شود.

فرماندار تویسرکان مطرح کرد: در مجموع 370 واحد از تعهدات نهصت ملی مسکن شهرستان در پایان سال دوم دولت سیزدهم واگذار می شود و برای مابقی متقاضیان زمین تأمین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 78 پروژه با اعتبار 1500 میلیاردی در تویسرکان

افتتاح 78 پروژه با اعتبار 1500 میلیاردی در تویسرکان