مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:312023-08-23اقتصادي

استاندار تهران: 926 پروژه در هفته دولت افتتاح می شود


علیرضا فخاری، استاندار تهران در آستانه هفته دولت در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: در هفته دولت که پیش رو داریم 926 پروژه افتتاح با هزینه کرد 32 هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می شود که این برگ زرینی و پرافتخاری در نشان دادن ظرفیت های اجرایی و عملی دولت سیزدهم است.

وی گفت: تعداد 117 پروژه در هفته دولت با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومان در بخش های مهم اقتصادی و عمرانی و زیرساختی به زمین خواهد خورد و این سند افتخاری است که در چنین روزهایی در سال آینده میزان پیشرفت پروژه ها را به عنوان بخشی از خدمات و وظایف دولت سیزدهم به مردم عزیز گزارش کنیم.

استاندار تهران بیان کرد: دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی تلاش می کند تا بتواند با وجود همه مشکلات خدمات لازم را به مردم عزیز در همه سطوح و صحنه ها از دورترین نقاط تا مناطق شهری با اجرای پروژه های بزرگ عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی و غیره برساند که این موضوع بی شک جز افتخاراتی است که ما با آن مواجه هستیم.

فخاری ادامه داد: در آستانه هفته دولت و سالروز شهادت شهدای عزیز این هفته شاهد هستیم دولت سیزدهم با افتخار همه ظرفیت ها و توانایی های خود را در خدمت مردم قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: 926 پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

استاندار تهران: 926 پروژه در هفته دولت افتتاح می شود