مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 03:452023-09-10پزشكي

هرگز نوشابه را با قوطی ننوشید


پزشکان به جمع آوری قوطی های نوشابه موجود در ایستگاه های گاز و فروشگاه ها پرداختند؛ گر چه این قوطی ها تمیز بودند اما در برخی از قوطی های فروشگاه ها نشانه های باکتری اشریشیا موجود بود که میتواند منجر به اسهال ، - بیماری های تنفسی و سینه پهلو شود.

شاید در وهله اول برایتان عجیب باشد که بگویند مستقیما از قوطی نوشابه نخورید اما باید بدانید که واقعا ممکن است که این قوطی در معرض جوندگانی مثل موش قرار گرفته باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا قوطی های آلمینیومی راه زیادی را از کارخانه تا وقتی به دست شما برسند طی میکنند و در معرض محیط های آلوده هستند.

با مطالعه این بخش دلایلی برای اینکه هرگز نباید مستقیما از درب این قوطی ها نوشید را خواهید فهمید.

   دلایلی برای اینکه هیچ وقت نباید مستقیما از قوطی بنوشید   باکتری اشریشیا کولی روی قوطی های نوشابه پزشکان به جمع آوری قوطی های موجود در ایستگاه های گاز و فروشگاه ها پرداختند؛ گر چه این قوطی ها تمیز بودند اما در برخی از قوطی های فروشگاه ها نشانه های باکتری اشریشیا موجود بود که میتواند منجر به اسهال ، بیماری های تنفسی و سینه پهلو شود.

  بیسفنول A این ماده شیمیایی عنصر رایج در بطری های پلاستیکی می باشد اما پس از اینکه تولید کنندگان متوجه شدند این ماده می تواند منجر به بهم زدن توازن هورمونی شود از استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگز نوشابه را با قوطی ننوشید

هرگز نوشابه را با قوطی ننوشید