مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:202023-09-11سياسي

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی از بحران های داخلی خود خواب ندارد


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید پیشرفت های عظیم ملت ایران در سخت ترین شرایط تحریم را نشان داد که دنیا را شگفت زده کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی اظهار کرد: تمام ارزش هایی که امروز داریم، پیشرفت هایی که به آن افتخار می کنیم و عزت ما از سوی شهداست و باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه اگر رهبر انقلاب به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی می فرمایند نزدیک قله هستیم جز با فداکاری و ایثار شهیدان به دست نیامده است گفت: روشن شدن صف حق و باطل به برکت خون شهدا بود، روزی که درگیر نبردی بزرگ بودیم و گروه هایی که به واسطه آمریکایی ها اداره می شدند و آمریکا واسطه هایی با چهره موجه به جنگ ما فرستاده بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام(ره) وقتی آمریکا را جریان کمونیستی و صدام را صدام آمریکایی نام نهاد همه دنیا تعجب کردند افزود: دشمن خود را از آتش معرکه دور نگه داشته بود و سربازان خود را یکی یکی به جنگ ما می فرستاد و این شهدا بودند که ما را در مقابل آنها نگه داشتند.

وی با بیان اینکه خون شهدا و ایثار آنها پرده از تزویر برداشت و چهره نفاق را رسوا کرد، امروز همه این موضوع را می دانند و به رژیم صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی از بحران های داخلی خود خواب ندارد

سردار نقدی: رژیم صهیونیستی از بحران های داخلی خود خواب ندارد