مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 06:452023-08-28اجتماعي

خروج پرحجم و روان زائران از مرز خسروی


استاندار کرمانشاه با حضور در مرز بین المللی خسروی سپس منذریه عراق(همجوار مرز خسروی) از بخش های مختلف این مرزها بازدید و دستورات لازم برای تسهیل تردد و میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه یکشنبه شب با حضور در مرز بین المللی خسروی سپس منذریه عراق(همجوار مرز خسروی) از بخش های مختلف این مرزها بازدید و دستورات لازم برای تسهیل تردد و میزبانی شایسته از زائران اربعین حسینی صادر کرد.

در این بازدید 6 ساعته که شعبانی جانشین ستاد اربعین استان، فرماندار قصرشیرین و جمعی از مسؤولان استان هم حضور داشتند، دکتر صحرایی پس از خداقوت به خدمت رسانان در مرز خسروی، با جمع زیادی از زائران و موکب داران اربعین گفت وگو، نظر آنان را درباره خدمات مرز خسروی جویا و پیگیر رفع دغدغه های موجود شد.

هماهنگی های داخلی با کشور عراق برای تسریع در عبور زائران از مرز منذریه، تسهیل خدمت رسانی آسان و مناسب موکب داران در این مرز و آسان سازی تردد مواکب از این مسیر از جمله درخواست های مطرح شده بود که استاندار کرمانشاه پیگیر حل آنها شد.

با توجه به میزبانی و زیرساخت های مناسب مرز بین المللی خسروی، روز به روز به صورت تصاعدی بر جمعیت زائرانی که این مرز را برای رفتن به کربلا ترجیح می دهند، افزوده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج پرحجم و روان زائران از مرز خسروی

خروج پرحجم و روان زائران از مرز خسروی