مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-24اقتصادي

افزایش 18 درصدی اشتغال تمام وقت نسبت به سال گذشته


افزایش اشتغال تمام وقت (44 ساعت و بیشتر) با رسیدن به عدد 71 درصد، افزایش 18 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

- افزایش اشتغال تمام وقت (44 ساعت و بیشتر) با رسیدن به عدد 71 درصد، افزایش 18 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه تلویزیونی درباره چگونگی وضعیت اشتغال کشور گفت: در ارائه توضیح کلی درباره وضعیت اشتغال در دولت سیزدهم باید به اطلاعات مراجع آماری در حوزه بازار کار اشاره کرد.

یکی از مهم ترین مراجع رسمی اعلام شاخص های بازار کار مرکز آمار ایران است که با پیمایش های فصلی و سالانه آمارهایی همچون نرخ بیکاری، نرخ مشارکت اقتصادی در اقشار مختلف همچون زنان، مردان، فارغ التحصیلان و… به تفکیک استان ها ارائه می دهد.

وی یکی دیگر از مراجع آماری برای سنجش وضعیت بازار کار بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی و مرجع سوم هم سامانه رصد ملی اشتغال دانست و افزود: در دولت سیزدهم به منظور ارائه گزارش شفاف درباره تحقق وعده رییس جمهور مبنی ایجاد سالانه یک میلیون شغل سامانه ای تأسیس شده و به صورت شفاف درباره مشاغل ایجاد شده در دولت سیزدهم به مردم گزارش ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی اشتغال تمام وقت نسبت به سال گذشته

افزایش 18 درصدی اشتغال تمام وقت نسبت به سال گذشته