مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-18سياسي

حمایت از دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری در آستانه سال جدید تحصیلی


قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از اجرای پویش جشن عاطفه ها در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند استان در آستانه سال جدید تحصیلی خبر داد.

- سید مهدی هاشمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اجرای پویش جشن عاطفه ها در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند استان در آستانه سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت برای تأمین هزینه های تحصیلی نیازمند کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.

قائم مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب موفقیت های تحصیلی توسط دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت طی سال های گذشته، افزود: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن ها گامی در راستای توسعه کشور نیز است.

وی اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین با کد دستوری #038*8877* و شماره حساب 0412_5003_9979_6037 کمک های خود را به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.

هاشمی در ادامه با اشاره به ارائه خدمات به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت اضافه کرد: دانش آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره های تحصیلی کمک هزینه تحصیلی(برای دانش آموزان) و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری در آستانه سال جدید تحصیلی

حمایت از دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری در آستانه سال جدید تحصیلی