مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-24اقتصادي

افتتاح 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان


2 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سمنان در نخستین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان، فرماندار و سایر مسؤولان استانی، واحدهای تولیدی شرکت توسعه عمران پرکوک کومش و شرکت روغن موتور رهروان در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: شرکت توسعه عمران پرکوک با سرمایه گذاری بالغ بر 400 میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه 400 تن درهای معمولی از یوپی وی سی، یک هزار و 200 مترمربع در و پنجره آلومینیومی، 600 تن نمای ساختمانی آلومینیومی و یک هزار و 400 تن پنجره از یوپی وی سی را دارد .

وی افزود: این واحد صنعتی، تولیدکننده باکیفیت ترین درب و پنجره یوپی وی سی و آلومینیوم در استان است که با افتتاح این واحد زمینه اشتغال حدود 35 نفر فراهم شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: شرکت روغن موتور رهروان از دیگر طرح های افتتاح شده در اولین روز از هفته دولت بود که با سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال در زمینه تولید انواع روغن موتور در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می کند که با راه اندازی آن 30 نفر مشغول به کار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان

افتتاح 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان