مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-23سياسي

تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در آستانه هفته دولت


در آستانه هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت ، شهیدان رجایی و باهنر مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاونین ، کارکنان ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با آغاز هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر مسوولان آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گلزار مطهر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد عطرافشانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت به همه دولتمردان گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات ارزشمند نظام اسلامی در عرصه های مختلف برای مردم تبیین تا مردم روز به روز به کارآمدی نظام اسلامی امیدوارتر شوند.

  حسنعلی عزت خواه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر به ویژگی های شخصیتی این شهدا اشاره کرد و گفت: صداقت و مجاهدت در خدمت از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر است که از دل مجموعه آموزش و پرورش برخواسته اند و در راه خدمت از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود:خون شهیدان امروز مهمترین سند برای ایجاد تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات بسیار ارزشمندی در دولت مردمی ایران قوی در آموزش وپرورش انجام گرفته که گزارشی از این فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در آستانه هفته دولت

تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با شهدا در آستانه هفته دولت