مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-09بين الملل

مرگ نظامی سابق ارتش بریتانیا در اوکراین


جسد «جردن چادویک» نظامی سابق ارتش بریتانیا که برای شرکت در جنگ اوکراین به این کشور سفر کرده بود، دست بسته در آب پیدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جسد مرد بریتانیایی که برای جنگیدن در  لژیون بین المللی به اوکراین رفته بود، دست بسته در پشت سر در یک آبگیر پیدا شد.

  به نوشته بی بی سی ، جردن چادویک 31 ساله اهل برنلی در لانکاشر از سال 2011 تا 2015 در گارد اسکاتلندی ارتش بریتانیا خدمت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی ، تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ این مزدور ارتش بین المللی اوکراین آغاز شده است.

جسد وی با کمک لژیون بین المللی به بریتانیا فرستاده شد.

 به گفته مادر این نیروی سابق ارتش بریتانیا، او اوایل اکتبر 2022 به اوکراین سفر کرد و پلیس انگلیس 26 ژوئن (پنجم تیر) از کشته شدن او خبر داد.

     وزارت دفاع روسیه اول تیرماه با اشاره به آمار و ارقام منتشر شده گزارش کرد که از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در سال 2022، حدود چهار هزار و 990 جنگجوی خارجی که برای نبرد با روسیه به ارتش اوکراین پوسته بودند، توسط ارتش روسیه کشته شدند.

پیش تر شبکه راشاتودی روسیه در گزارشی به اوضاع نامساعد در اوکراین برای مزدوران خارجی اشاره کرده و نوشته بود، مزدوران خارجی که برای نبرد علیه روسیه به ارتش اوکراین پیوسته اند، اوضاع در خط مقدم اوکراین را جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ نظامی سابق ارتش بریتانیا در اوکراین

مرگ نظامی سابق ارتش بریتانیا در اوکراین