مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-27اقتصادي

پرداخت بیش از 3 هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری


مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: طی 2 سال گذشته بالغ بر سه هزار 173 فقره تسهیلات اشتغال قرض الحسنه در سطح استان در حوزه های مختلف پرداخت شده و اشتغال بالغ بر چهار هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری، پژمان نوروزی گفت: طی 2 سال گذشته بالغ بر سه هزار 173 فقره تسهیلات اشتغال قرض الحسنه در سطح استان در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، خدمات، صنایع دستی، فعالیت های گلیم بافی و پوشاک پرداخت شده و اشتغال بالغ بر چهار هزار نفر را در استان فراهم کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری مدل صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 را بانک عاملی عنوان کرد و افزود: طرح ها پس از جمع بندی در دستگاه های اجرایی طرف تفاهم نامه در شورای برنامه ریزی استان مطرح و نهایتا جهت بررسی، اخذ تضامین و پرداخت تسهیلات به صندوق کارآفرینی معرفی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت ها در این صندوق به صورت مرحله ای بنا به پیشرفت پروژه و با نظارت های قبل، حین و پس از پرداخت صورت می گیرد.

نوروزی اظهار داشت: یکی از برنامه های صندوق در سال جاری دیجیتالی شدن و الکترونیکی کردن فرایند افتتاح حساب تا پرداخت تسهیلات صندوق در قالب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 3 هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری

پرداخت بیش از 3 هزار فقره تسهیلات اشتغال زایی در چهارمحال و بختیاری