موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-31حوادث

واکنش مردم به دستگیری 135 نفر از اراذل شهرستان های استان تهران


طی یک ماه اخیر در پی خبر بازداشت 135 نفر از اراذل و اوباش در شهرستان های استان تهران بسیاری از مخاطبان فارس با ارسال پیام هایی به این اقدامات واکنش نشان دادند.

- خبرگزاری فارس - تهران؛ در پی خبر بازداشت 135 نفر از اراذل و اوباش شهرستان های استان تهران در یک ماه گذشته، برخی مخاطبان فارس به بیان نظرات خود پرداختند.

در این خصوص بسیاری از مخاطبان با قدردانی از پلیس به منظور برخورد با افراد هنجارشکن از این اقدامات حمایت کردند؛ همچنین برخی مخاطبان خواستار افزایش اختیارات نیروی انتظامی برای مقابله هرچه بهتر با این نوع پدیده ها در سطح کشور و حمایت مادی و معنوی از آن ها شدند.

برخی مخاطبان نیز ضمن تشکر از نیروی انتظامی، درخواست کردند که با افراد شرور منطقه آن ها هم برخورد شود؛ یکی از این مخاطبان گفت: لطفاً با افرادی که نظم عمومی را در مناطق چهاردانگه، اکبرآباد، سلطان آباد،گلستان، حصارک و واوان برهم می زنند، برخورد کنید.

  مخاطبان دیگری به لزوم سنگین بودن مجازات مجرمان به منظور پیشگیری از این نوع هنجارشکنی ها در کشور اشاره کردند؛ یکی از این مخاطبان گفت: اگر این اراذل به خوبی مجازات نشوند پس از آزادی مزاحمت بیشتری برای مردم ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مردم به دستگیری 135 نفر از اراذل شهرستان های استان تهران

واکنش مردم به دستگیری 135 نفر از اراذل شهرستان های استان تهران