مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-08اقتصادي

تسهیلات لازم برای بازسازی منازل زلزله زده اوز پرداخت می شود


وزیر کشور با اشاره به اینکه کمک رسانی اولیه برای بازسازی منازل زلزله زده اوز صورت گرفته است،گفت: بنیاد مسکن نیز کار خود را شروع کرده و در این سفر نیازمندی ها نیز بررسی می شود و براساس مصوبات دولت تسهیلات لازم برای بازسازی منازل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، احمد وحیدی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات زلزله زدگان شهر اوز به این شهر سفر کرده است، پس از بازدید از برخی مناطق آسیب دیده، با بیان اینکه حدود 330 خانه دچار آسیب شده که نیاز به بازسازی و تعمیر دارد، اظهار داشت: براساس گزارشات اعلام شده، نزدیک به 600 خانه در شهرستان اوز نیاز به بازسازی یا تعمیر دارد.

وی هدف از سفر خود به شهر اوز را مشاهده مشکلات از نزدیک و دیدار با مردم برشمرد و افزود: ادارات مختلف اعم از؛ بنیاد مسکن، هلال احمر، سپاه و غیره تعدادی کانکس برای اسکان موقت به این منطقه فرستاده و استقرار یافته است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کمک رسانی اولیه صورت گرفته، تصریح کرد: بنیاد مسکن نیز کار خود را شروع کرده و در این سفر نیازمندی ها نیز بررسی می شود و براساس مصوبات دولت تسهیلات لازم برای بازسازی منازل داده می شود.

این مسئول در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایت شما از اقدامات صورت گرفته چقدر است، خاطر نشان کرد: در حوادث این چنینی، معمولاَ اسکان اضظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات لازم برای بازسازی منازل زلزله زده اوز پرداخت می شود

تسهیلات لازم برای بازسازی منازل زلزله زده اوز پرداخت می شود