مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-26اجتماعي

آماده باش نیروهای امدادی در مراوه تپه


طغیان رودخانه اترک سبب مسدود شدن راه ارتباطی 11 روستای بخش مرکزی این شهرستان شده و نیروهای امدادی و راهداری در سه نقطه از این شهرستان در حال آماده باش کامل هستند.

- نعمت الله حاجی زاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: باتوجه به هشدارهای هواشناسی از شامگاه جمعه تا فردا یکشنبه شاهد بارش های نقطه ای و رگباری در نقاط مختلف استان گلستان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این بارش ها در یک نقطه محدود با حجم بالا و رگباری می بارد باعث خسارت در بخش های مختلف می شود.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: این بارش ها در خراسان شمالی آغازشده و سبب بالا آمدن آب رودخانه اترک و طغیان آن در در شهرستان مراوه تپه شده است.

وی ادامه داد: طغیان این رودخانه سبب مسدود شدن راه ارتباطی 11 روستای بخش مرکزی این شهرستان شده و نیروهای امدادی و راهداری در سه نقطه از این شهرستان در حال آماده باش کامل هستند.

حاجی زاده گفت: طغیان رودخانه اترک سبب خسارت هایی به تاسیسات راهها، زیرساخت های گاز، آب و دیگر تاسیسات شده که با فروکش کردن رودخانه میزان خسارت مشخص می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر شاهد بارش های نقطه ای در علی آبادکتول، رامیان، مینودشت و گالیکش هستیم و احتمال می رود این بارش ها را در شهرستان های کردکوی و بندرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای امدادی در مراوه تپه

آماده باش نیروهای امدادی در مراوه تپه