مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-24اقتصادي

بانکهای خصوصی تهدیدی برای بانکهای دولتی/ اطلس سرمایه گذاری استان تدوین شد


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن اشاره به اینکه بانکهای خصوصی تهدیدی برای بانکهای دولتی هستند، افزود: اطلس سرمایه گذاری استان به عنوان ابزار راهنما و تسهیل سرمایه گذاری تدوین شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن اشاره به اینکه بانکهای خصوصی تهدیدی برای بانکهای دولتی هستند، افزود: اطلس سرمایه گذاری استان به عنوان ابزار راهنما و تسهیل سرمایه گذاری تدوین شد.

یعثوب نژادمحمد دوم شهریور در نشست با خبرنگاران با اذعان بر اینکه صد در درصد فعالیت های کسب و کار اقتصادی متکی به بانکها می باشد، اظهار کرد: 14 بانک دولتی و نیمه دولتی با 290 شعبه و 15 بانک خصوصی با 30 شعبه در استان اردبیل فعالیت دارند و بیش از 50 درصد سپرده و کسب منابع توسط بانکهای خصوصی انجام می شود.

نژادمحمد تصریح کرد: بانکهای خصوصی تهدیدی بزرگ برای بانکهای دولتی هستند و هیچ تعهدی برایشان وجود ندارد و با پرداخت سود سپرده گذاری از بانکهای دولتی پیشی گرفته اند.

این مقام مسئول استان گفت: 35 هزار میلیارد تومان مانده سپرده و 34 هزار میلیارد تومان مانده تسهیلات بانکهای دولتی استان اردبیل می باشد و این امر باعث شده است بانکهای دولتی استان از سوی بانک مرکزی جریمه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانکهای خصوصی تهدیدی برای بانکهای دولتی/ اطلس سرمایه گذاری استان تدوین شد

بانکهای خصوصی تهدیدی برای بانکهای دولتی/ اطلس سرمایه گذاری استان تدوین شد