مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-31اقتصادي

ریل گذاری درست دولت را در اقتصاد و معیشت شاهدیم


در حوزه های اقتصاد، معیشت و زیرساختی اتفاقات بزرگ و میمونی در حال انجام است که نشان دهنده ریل گذاری درست در این دولت است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه های اقتصاد، معیشت و زیرساختی اتفاقات بزرگ و میمونی در حال انجام است که نشان دهنده ریل گذاری درست در این دولت است.

جواد قناعت، امروز، پنج شنبه 9 شهریور در آیین افتتاح طرح احداث مخزن 5 هزار متر مکعبی اظهار کرد: عده ای به ظاهر انقلابی نگاهشان به سیستم مدیریتی خاص و مبتنی بر اسلام ناب نبود لذا در مدیریت کشور نگاه های تکنوکراتی حاکم بود و پیشرفت را به هر قیمتی می خواستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار اظهار کرد: وقتی نگاه های انقلابی حاکم می شود عدالت را محور کار توزیع اعتبارات، حل مشکلات مردم و توجه به حوزه زیرساخت ها قرار می دهند.

وی گفت: در حوزه اقتصاد، معیشت و زیرساختی اتفاقات بزرگ و میمونی دارد اتفاق می افتد که نشان از ریل گذاری درست است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تمجید رهبری از دولت، بر قابل قیاس نبودن اقدامات دولت قابل نسبت به قبل تأکید کرد و گفت: طی دو سال اخیر یک هزار و 850 هکتار زمین به حوزه شهری الحاق شده و 4 هزار هکتار هم در حال آماده سازی است در حالی که طی هشت سال گذشته تنها 12 هکتار الحاق زمین داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری درست دولت را در اقتصاد و معیشت شاهدیم

ریل گذاری درست دولت را در اقتصاد و معیشت شاهدیم