مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-10حوادث

دستگیری سارق طلا و 4 خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی


در بسته خبری پلیس خراسان جنوبی امروز در جریان جزییات اخباری با عناوین دختر بچه گمشده به آغوش خانواده بازگشت، دستگیری 4 خرده فروش موادمخدر در بشرویه، - خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری پلیس خراسان جنوبی امروز در جریان جزییات اخباری با عناوین دختر بچه گمشده به آغوش خانواده بازگشت، دستگیری 4 خرده فروش موادمخدر در بشرویه، سارق طلا در بیرجند دستگیر شد و کشف سوخت قاچاق در فردوس قرار می گیرید.

دختر بچه گمشده به آغوش خانواده بازگشت   سرهنگ علیرضا رضایی، رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: دختر بچه ای گریان به ماموران پلیس راه مستقر در مجتمع رفاهی امام رضا (ع) بخش دیهوک مراجعه و اعلام داشت از خانواده اش جدا  شده و آنان را گم کرده است.

  وی افزود: مأموران ابتدا دختر بچه را که خیلی نگران و مضطرب بود به آرامش دعوت کرده و پس از انجام تحقیقات و بررسی های میدانی مشخص شد این کودک در حوالی پارک از خانواده اش جدا شده و سرگردان بوده که در نهایت به ماموارن پلیس راه مراجعه کرده است.

  رییس پلیس راه خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران پلیس راه پس از پیگیری و تلاش بی وقفه، خانواده این کودک را داخل پارک رویت کردند و دختر بچه صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق طلا و 4 خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی

دستگیری سارق طلا و 4 خرده فروش مواد مخدر در خراسان جنوبی