مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-02سياسي

پیاده روی عظیم اربعین، مظلومیت زدایی از فرهنگ ناب تشیع است


پیاده روی عظیم اربعین، فارغ از همه کارکردهایش، مهمترین ابزار برای مظلومیت زدایی تاریخی از فرهنگ اهل بیت(ع) و مکتب تشیع است.

- ایسنا/قم مدیرکل اوقاف استان قم گفت: پیاده روی عظیم اربعین، فارغ از همه کارکردهایش، مهمترین ابزار برای مظلومیت زدایی تاریخی از فرهنگ اهل بیت(ع) و مکتب تشیع است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز 11 شهریورماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اربعین، پدیده ای جهانی و شگفت انگیز است که هر چند سابقه ای طولانی دارد ولی با این حجم از جمعیت و با این کیفیت و کمیت، در طول تاریخ بی سابقه است.

اسکندری افزود: امروز مردم ایران و همه شیعیان و مسلمانان جهان، به برکت انقلاب اسلامی و تحولی که امام راحل به وجود آوردند و رهبر معظم انقلاب آن را تداوم بخشیدند، به بلوغی فکری رسیده اند؛ بلوغی که به دنبال مظلومیت زدایی از فرهنگ ناب اسلامی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) در زمان حیاتشان مظلوم واقع شدند، گفت: محدودیت های زیادی برای آنها از سوی دستگاه حاکم وقت به وجود آمد و حتی پراکندگی قبور مطهر آنها نشان می دهد که چه مقدار محرومیت و تبعید را تحمل کرده اند.

وی ادامه داد: پیاده روی عظیم اربعین، یکی از مهمترین حرکت های جهانی برای مظلومیت زدایی از فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت است و این،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی عظیم اربعین، مظلومیت زدایی از فرهنگ ناب تشیع است

پیاده روی عظیم اربعین، مظلومیت زدایی از فرهنگ ناب تشیع است