مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-30سياسي

بررسی مشکلات زائران اربعین در پایانه مسافربری غرب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادستان تهران، طی بازدیدی از پایانه مسافربری غرب، مشکلات زائران اربعین حسینی (ع) و سفر های تابستانی در زمینه تهیه بلیت، - دادستان تهران برای بررسی مشکلات زائران اربعین حسینی (ع) و سفر های تابستانی در زمینه تهیه بلیت، اعزام، پذیرایی و اسکان مسافران از پایانه مسافربری غرب بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادستان تهران، طی بازدیدی از پایانه مسافربری غرب، مشکلات زائران اربعین حسینی (ع) و سفر های تابستانی در زمینه تهیه بلیت، اعزام، پذیرایی و اسکان موقت بررسی و دستورات لازم برای ساماندهی را صادر کرد.

علی صالحی دادستان تهران با اشاره به این مطلب که بازدید مذکور در راستای صیانت از حقوق عامه و تأکیدات ریاست قوه قضاییه در جهت تکریم زوار سرور و سالار شهیدان (ع) صورت گرفته است؛ اظهار داشت: پس از ورود دادستانی تهران به موضوع سفر های اربعین حسینی و تشکیل کارگروهی به منظور بازرسی و نظارت بر روند فروش بلیت پرواز و همچنین اعزام مسافران به عتبات عالیات توسط شرکت های هواپیمایی، به حوزه حمل و نقل جاده ای نیز ورود کرده ایم.

وی افزود: پس از برگزاری جلسه ای مشترک با مسئولان پایانه مسافربری، در بازدید میدانی از این پایانه، ضمن گفتگو با تعدادی از مسافران و متصدیان فعال در امر فروش بلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات زائران اربعین در پایانه مسافربری غرب

بررسی مشکلات زائران اربعین در پایانه مسافربری غرب