مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:312023-09-18سياسي

تفاهم نامه علمی، پژوهشی و آموزشی میان سپاه و دانشگاه قم به امضا رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد حسین شریفی رییس دانشگاه قم در راستای گسترس توسعه همکاری های مشترک در دانشگاه قم با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.

موحد در این دیدار، آینده کشور را در دست مراکز علمی و دانشگاه های کشور دانست و گفت: امروزه تولید علم و تبدیل آن به تولید ثروت یکی از مولفه های قدرت هر کشوری است.

وی رشد علمی کشور را یکی از مهم ترین مولفه ها برای دفاع از انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: گسترش برنامه ریزی شده مراکز علمی و دانشگاه ها کار ارزشمندی است .

فرمانده سپاه استان قم با اشاره به سخن امیرالمومنین(ع) که می فرمایند: العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه اظهار کرد: علم اقتدار است، هر کس این قدرت را به چنگ آورد می تواند تحکم کند و غلبه پیدا کند.

هر کسی این اقتدار را به دست نیاورد، صیل علیه بر او غلبه پیدا خواهد شد، دیگران بر او قهر و غلبه پیدا می کنند به او تحکم می کنند.

موحد در ادامه هدف از امضاء تفاهم نامه با دانشگاه قم را توسعه علمی و بهره برداری از ظرفیت های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و استفاده از پتانسیل و ظرفیت متقابل دانشگاه و سپاه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه علمی، پژوهشی و آموزشی میان سپاه و دانشگاه قم به امضا رسید

تفاهم نامه علمی، پژوهشی و آموزشی میان سپاه و دانشگاه قم به امضا رسید