مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-10بين الملل

برگزاری هشتمین مجمع اقتصادی خاور دور در روسیه


هشتمین مجمع اقتصادی خاور دور در «ولادی وستوک» روسیه 10 تا 13 سپتامبر برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفاتر منطقه ای خبرگزاری فارس، هشتمین مجمع اقتصادی خاور دور در ولادی وستوک برگزار خواهد شد.

با توجه به تغییرات جهانی در نظم موجود جهانی، افزایش تهدیدات خارجی و تشدید تحریم های غرب، موضوع توسعه حاکمیتی روسیه از جمله در حوزه اقتصادی منطقه خاور دور بیش از پیش ضروری می شود.

هشتمین مجمع اقتصادی شرق با شعار در مسیر همکاری، صلح و رفاه ، در تاریخ از 10 تا 13 سپتامبر  2023 (برابر با 19 تا 22 شهریور سال 1402 ) در ولادی وستوک در محوطه دانشگاه فدرال خاور دور برگزار می شود.

هیئت هایی از چندین کشور در آسیا و اروپا (نمایندگان بلاروس، قزاقستان، مغولستان، سنگاپور، فیلیپین، ویتنام، میانمار و لائوس )، چین، هند و کره شمالی در مجمع اقتصادی شرق امسال در این مجمع شرکت می کنند.

جذب سرمایه گذاران روسی و خارجی در خاور دور، چشم انداز بازارهای منطقه آسیا و اقیانوسیه و حمایت از برندها در منطقه فدرال خاور دور موضوعات مورد بحث در EEF 2023 خواهند بود.

نماینده جمهوری اتحادیه میانمار توسط معاون نخست وزیر و وزیر حمل و نقل و ارتباطات، ژنرال میا تون یو از جمله شرکت کنندگان مجمع خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین مجمع اقتصادی خاور دور در روسیه

برگزاری هشتمین مجمع اقتصادی خاور دور در روسیه