مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:502023-08-28بين الملل

اشغال لبنان، بخشی از نقشه داعش بود/ 2000 میلیارد دلار برای اشغال سوریه هزینه شد


دبیرکل حزب الله لبنان گفت که آمریکایی ها ارتش لبنان را تهدید کردند که در صورت حمله به تروریست ها درمنطقه مرزی الجرود، کمک های خود به این کشور را متوقف خواهند کرد.

- دبیرکل حزب الله لبنان گفت که آمریکایی ها ارتش لبنان را تهدید کردند که در صورت حمله به تروریست ها درمنطقه مرزی الجرود، کمک های خود به این کشور را متوقف خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب به مناسبت سالروز آزادسازی ارتفاعات لبنان از چنگ تروریست های تکفیری که به آزادسازی دوم معروف است، گفت که آزادسازی الجرود، تجربه دیگری از موفقیت معادله ارتش، مردم و مقاومت در لبنان بود.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه هدف گروه های تکفیری از تسلط بر بخش هایی از خاک لبنان، تبدیل کردن آن به بخشی از نقشه خلافت داعش بود، تصریح کرد: نباید این را فراموش کنیم مدعیان حاکمیت، از گروه های تکفیری که خاک لبنان را اشغال کردند و به تجاوز علیه لبنان پرداخته و افسران و نظامیان لبنانی را کشتند، حمایت کردند.

دبیرکل حزب الله در ادامه سخنان خود به مناسبت عید آزاد سازی دوم (پیروزی بر تکفیری ها و آزاد سازی جرود عرسال) تصریح کرد: پس از تحولات سوریه، تروریست های مسلح وارد بخش های گسترده ای از لبنان شده و آن را به پایگاهی برای تعرض و هجوم به شهروندان لبنانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغال لبنان، بخشی از نقشه داعش بود/ 2000 میلیارد دلار برای اشغال سوریه هزینه شد

اشغال لبنان، بخشی از نقشه داعش بود/ 2000 میلیارد دلار برای اشغال سوریه هزینه شد