مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-23سياسي

جلسه بررسی مصوبات حوزه راه و شهرسازی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی برگزار شد


جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به آذربایجان غربی در حوزه راه و شهرسازی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسوولان وزرات راه و شهرسازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی جلسه بررسی مصوبات سفر ریاست جمهور به آذربایجان غربی در حوزه راه و شهرسازی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسوولان وزرات راه و شهرسازی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بر اهتمام ویژه این اداره کل بر جذب کامل اعتبارات تخصیصی و اجرای هر چه سریعتر مصوبات سفر ریاست جمهوری تاکید کرد.

سید محسن حمزه لو افزود: این اداره کل طبق برنامه زمانبندی تا اربعین امسال 56 کیلومتر راه و بزرگراه را به بهره برداری خواهد رساند و در باتوجه به فعالیت جهادی مدیران و کارکنان اداره کل و پیمانکاران استان تا اتمام سال جاری بیش از 200 کیلومتر راه و بزرگراه را نیز به بهره برداری برساند.

وی ادامه داد: این پروژه ها در محورهای مختلف شمال و جنوب استان با 40 کارگاه راهسازی فعال بوده و موجب تسهیل در رفت و آمد عموم و تکمیل زیرساختارهای استان می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه بررسی مصوبات حوزه راه و شهرسازی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی برگزار شد

جلسه بررسی مصوبات حوزه راه و شهرسازی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی برگزار شد