مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-28اقتصادي

عملیات پاکسازی آلودگی نفتی در گناوه تسریع شود


با توجه به اهمیت پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از گسترش این آلودگی نفتی در ساحل گناوه، تسریع در روند عملیات پاکسازی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدی تقی صفری ظهر دوشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در فرمانداری گناوه گفت: به محض دریافت گزارش لکه های نفت در ساحل گناوه بلافاصله به شرکت بهره برداری نفت اطلاع رسانی شد که چندین گروه و تیم مقابله با آلودگی اداره بنادر و دریانوردی به گناوه اعزام شدند.

فرماندار گناوه با تاکید بر سرعت بخشیدن در عملیات پاکسازی لکه های نفتی در ساحل این بندر اظهار داشت: با توجه به اهمیت پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی و جلوگیری از گسترش این آلودگی نفتی در ساحل تسریع در روند عملیات پاکسازی ضروری است.

صفری صریح کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان گناوه با همه امکانات به منظور سرعت بخشیدن به عملیات پاکسازی لکه های نفتی آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

فرماندار گناوه اضافه کرد: این شهرستان از شهرستان های مهم به خصوص در زمینه انتقال نفت و عبور لوله های نفتی است و همچنین به عنوان پشتیبان جزیره استراتژیک و راهبردی خارگ محسوب می شود و می طلبد که شرکت های نفت برای رفع مشکلات و تأمین زیرساخت ها آن تلاش مضاعفی داشته باشند و در این زمینه تمهیدات اساسی بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی آلودگی نفتی در گناوه تسریع شود

عملیات پاکسازی آلودگی نفتی در گناوه تسریع شود