مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-30اقتصادي

بندرعباس 239 پروژه آماده افتتاح یا کلنگ زنی در هفته دولت است


فرماندار شهرستان بندرعباس به مناسبت هفته دولت مهمترین پروژه ها در حال افتتاح را بیمارستان کودکان، افتتاحیه شهرک صنعتی شیشه و شهرک صنعتی فولاد و سیکل ترکیبی فولاد کاوه و تولید آهن اسفنجی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مُرودی فرماندار شهرستان بندرعباس در یک نشست خبری اظهارکرد: در حوزه ساخت و ساز و تامین مسکن رتبه اول را استان هرمزگان در کشور کسب کرده است.

به گفته وی، در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، 30 هزار واحد سهم مسکن شهرستان بندرعباس است که تقریبا 6هزار واحد با 65درصد با پیشرفت فیزیکی توسط تعاونی های واگذار شده در حال اقدام است و در حاشیه بلوار رجایی 160هکتار به این طرح افزوده شده است تا واحدهای جدید در آن منطقه بارگزاری شوند.

فرماندار بندرعباس همچنین گفت: در بخش بافت فرسوده و شهرک علوی 3هزار واحد به صنایع واگذار شده است که با 15درصد پیشرفت فیزیکی و 2هزار واحدی جزیره هرمز در حال انجام است و شهرهای تخت و فین و قلعه قاضی در حال آماده سازی طرح تفضیلی هستند و بزودی سایت طرح ملی مسکن در شهرستان بندرعباس باز خواهد شد.

مرودی ادامه داد: چهار جایگاه سوخت آزاد در قسمت های مختلف شهر جایگاه جرون، جایگاه نارگیل، جایگاه ترنج و در انتهای شهر جایگاه آفتاب درخشان جهت توزیع30لیتر سوخت آزاد روزانه در نظر گرفته ایم و بقیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس 239 پروژه آماده افتتاح یا کلنگ زنی در هفته دولت است

بندرعباس 239 پروژه آماده افتتاح یا کلنگ زنی در هفته دولت است