مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-27اقتصادي

بازار تبادل آب در سمنان افتتاح می شود


معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: همزمان با هفته دولت «دفتر کارگزاری بازار تبادل آب» در سمنان افتتاح می شود.

- ایسنا/سمنان معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: همزمان با هفته دولت دفتر کارگزاری بازار تبادل آب در سمنان افتتاح می شود.

رضا نجف زاده 5 شهریورماه با اشاره به کاهش بارندگی ها در چند سال اخیر و عدم توازن بارش در سطح استان اظهار کرد: بر این اساس و با توجه به افزایش تقاضاها در بخش های شرب، صنعت و کشاورزی موضوع تأمین آب شرب و صنعت و فعالیت های پربازده از نظر درآمد و اشتغال با رویکرد افزایش بهره روی آب از اولویت های این شرکت است.

وی گفت: شرکت آب منطقه ای سمنان با هدف افزایش بهره وری، تامین بخشی از نیاز آب صنعت و توانمندسازی کشاورزان و رسیدن به سایر اهداف طرح تعادل بخشی (جلوگیری از اضافه برداشت، نصب کنتور، اصلاح و تعدیل پروانه ها) در آبخوان سمنان، به صاحبان پروانه های مجاز کشاورزی اجازه داده می شود با رعایت و حفظ سطح زیر کشت و الگوی کشت و کاهش مصرف آب نسبت به پروانه از طریق افزایش بهره وری نسبت به فروش حداکثر 10 درصد از حجم کل پروانه سالیانه در بازار تبادل آب سمنان به صنایع فعال بصورت حجمی و یکساله اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار تبادل آب در سمنان افتتاح می شود

بازار تبادل آب در سمنان افتتاح می شود