مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-17سياسي

آغاز توزیع مکمل های غذایی و دارویی ویژه زنان باردار در مناطق محروم


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد گفت که به منظور حمایت از مادران آینده، توزیع مکمل های غذایی و دارویی ویژه زنان باردار در مناطق محروم و کم برخوردار کشور آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا علیان زادگان در تشریح خدمات این بنیاد برای دختران گفت: ساخت 16 خوابگاه دانشجویی دخترانه در مناطق کم برخوردار کشور در دستور کار است که از این تعداد، 12 خوابگاه افتتاح شده و چهار خوابگاه دیگر نیز تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد خاطرنشان کرد: امروز 4 هزار دانشجوی دختر می توانند از خدمات خوابگاه های ساخته شده توسط بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رویکرد اولویت پیشگیری بر درمان در فعالیت های بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت، مداخلات پیشگیرانه را از محورهای این فعالیت ها برشمرد و تصریح کرد: دختران جزو جامعه اصلی مخاطبان هدف پویش های مختلف بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت از جمله در طرح های ملی غربالگری تنبلی چشم و پرداخت کمک هزینه خرید عینک، پیشگیری از ناشنوایی و پیشگیری از پوسیدگی دندان هستند.

علیان زادگان در مورد خدمات ارائه شده به مادران ایرانی خاطرنشان کرد: بنیاد 15 خرداد رویکرد هم افزایی خدمات در دو حوزه سلامت و جمعیت با هدف تحقق ایران جوان را سرلوحه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع مکمل های غذایی و دارویی ویژه زنان باردار در مناطق محروم

آغاز توزیع مکمل های غذایی و دارویی ویژه زنان باردار در مناطق محروم