مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-23اقتصادي

قانون بهبود کسب و کار در لرستان نادیده گرفته می شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی لرستان، عدم اجرای قانون بهبود کسب و کار را از دیگر چالش های پیش روی واحد های صنعتی و تولیدی استان عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد خاکی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی استان که با حضور مدیر کل دادگستری و تعدادی از فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خرم آباد برگزار شد، یکی از چالش های پیش روی واحد های صنعتی استان را ناترازی انرژی عنوان کرد و افزود: امسال بسیاری از واحد های صنعتی و تولیدی به دلیل کمبود و یا قطعی برق با ظرفیت کامل خود فعالیت نکردند.

وی افزود: ابن موضوع باعث شده که واحد های تولیدی و صنعتی از طرفی با اخلال در تولید مواجه باشند، از طرفی نتوانند هزینه های خود را پرداخت کنند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی لرستان بیان کرد: واحدهای صنعتی استان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز مواجه هستند.

خاکی عدم اجرای قانون بهبود کسب و کار را از دیگر چالش های پیش روی واحد های صنعتی و تولیدی استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه در کشور و در استان این قانون نادیده گرفته می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه در جلسه امروز به درخواست حقوقی چند واحد تولیدی رسیدگی شد، عنوان کرد: پیشنهاداتی در خصوص این چهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون بهبود کسب و کار در لرستان نادیده گرفته می شود

قانون بهبود کسب و کار در لرستان نادیده گرفته می شود