مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-19اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه میان منطقه آزاد اروند و منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر


در راستای انجام اقدامات مشترک توسعه محور با منطقه مجاور اقتصادی در خوزستان، تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد اروند و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر منعقد شد.

- ایسنا/خوزستان در راستای انجام اقدامات مشترک توسعه محور با منطقه مجاور اقتصادی در خوزستان، تفاهم نامه همکاری میان سازمان منطقه آزاد اروند و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر منعقد شد.

امروز 28 مهرماه در حاشیه برگزاری نمایشگاه عرضه صنایع پلاستیکی ایران پلاست سازمان منطقه آزاد اروند و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در راستای تهیه نقشه راه توسعه همکاری های دوجانبه و ارتقاء سطح تعاملات منطقه ای و بهره گیری بهینه از امکانات در جهت تحقق اهداف مشترک و رفع نیازهای موجود از طریق بهره گیری از ظرفیت ها و زمینه های مشترک در ماموریت و رسالت دو طرف، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این تفاهم نامه که به امضای مدیران عامل سازمان منطقه آزاد اروند و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر رسید، چند محور همکاری در راستای اقدامات مشترک ترسیم شده است.

در این زمینه مقرر شد تا دو طرف از ظرفیت های قانونی به منظور ارتقاء و انتفاع طرف مقابل با توجه به وجود زیرساخت های مشترک، بهره گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه میان منطقه آزاد اروند و منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر

انعقاد تفاهم نامه میان منطقه آزاد اروند و منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر