مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-26اقتصادي

45 پروژه عمرانی و اقتصادی در زرندیه کلنگ زنی و بهره برداری می شود


45 پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در زرندیه کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه عصر شنبه در سومین روز از هفته دولت در شهرستان زرندیه گفت: همزمان با هفته دولت هزار و 180 طرح اقتصادی، عمرانی در استان مرکزی افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی افزود: از این تعداد پروژه 45 پروژه عمرانی و اقتصادی برای شهرستان زرندیه است که با اجرا این پروژه ها از مجموع یک هزار و 317 نفر فرصت شغلی 672 فرصت شغلی به صورت مستقیم و 645 مورد به صورت غیر مستقیم است.

استاندار مرکزی با اشاره به ظرفیت های زرندیه گفت: شهرستان زرندیه به دلیل برخورداری از ظرفیت هایی مانند نزدیکی به پایتخت نزدیکی فرودگاه بین المللی و موقعیت جغرافیایی خاص در حال توسعه شتابان است که این توسعه نیازمند برنامه ریزی و مدیریت مناسب در بخش های مختلف است.

شهدا چشم و چراغ ملت هستند وی در دیدار با خانواده پاسدار شهید سیدحمید موسوی خوشدل گفت: همه ما وظیفه داریم آرمان های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.

استاندار مرکزی با اشاره به بینش و بصیرت شهیدان گفت: شهدا با معرفت عمیقی که به افعال خود داشتند در این صحنه ها حضور پیدا کرده و به شهادت رسیدند و هم اکنون نیز ناظر بر اعمال و اقدامات ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 پروژه عمرانی و اقتصادی در زرندیه کلنگ زنی و بهره برداری می شود

45 پروژه عمرانی و اقتصادی در زرندیه کلنگ زنی و بهره برداری می شود