مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-20اجتماعي

موکب خدام العتره شهرداری رشت به آستارا اعزام شد


شهردار رشت از اعزام شماری از نیروهای خدماتی و امدادی شهرداری به همراه تجهیزات مورد نیاز برای کمک به مردم سیل زده آستارا در قالب موکب مردمی خدام العتره خبر داد.

-  رحیم شوقی شهردار رشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به اعزام نیروها و خودروهای امدادی شهرداری رشت به همراه موکب مردمی خدام العتره به شهرستان آستارا اظهار کرد: یک گروه امدادی شامل 10 دستگاه خودروی امدادرسانی و پشتیبانی به همراه 65 نفر از کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری برای امدادرسانی به مردم سیل زده صبح امروز به شهرستان آستارا اعزام شدند.

وی از اعزام کاروان مردمی موکب خدام العتره به همراه گروه امدادی شهرداری رشت برای خدمات رسانی به مردم سیل زده شهرستان آستارا خبر داد و گفت: نیروهای امدادی شهرداری رشت در پاکسازی معابر و رفع آبگرفتگی خانه ها به مردمی که دچار سیل زدگی شدند، امدادرسانی می کنند.

به گفته شهردار رشت با توجه به حجم گسترده خسارت های ناشی از بارندگی و جاری شدن سیل در آستارا ، اعزام گروه امدادی با هماهنگی ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرستان آستارا صورت گرفته است.

وی همچنین به تشکیل ستاد مدیریت حوادث غیر مترقبه شهرداری رشت به منظور آمادگی همکاران و نیروهای امدادی خبر داد و تصریح کرد: کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری به همراه تجهیزات و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب خدام العتره شهرداری رشت به آستارا اعزام شد

موکب خدام العتره شهرداری رشت به آستارا اعزام شد