مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 20:202023-09-17بين الملل

محورهای دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا و وزیر خارجه چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از دیدار میان «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با «وانگ یی» وزیر خارجه چین خبر داد.

- کاخ سفید امروز در بیانیه ای از دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا با وزیر خارجه چین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از دیدار میان جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا با وانگ یی وزیر خارجه چین خبر داد.

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، محور اصلی رایزنی میان دو طرف در مالت، مسائل امنیتی، موضوعات مرتبط با اوکراین و تایوان بوده است.

بر اساس بیانیه های جداگانه صادره از سوی کاخ سفید و وزارت خارجه چین که امروز یکشنبه منتشر شد، هر دو طرف طی نشست های متعددی که در روز های 16 و 17 سپتامبر (دیروز و امروز) برگزار شد، گفتگو های شفاف، اساسی و سازنده ای را انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، دیدار سالیوان با وانگ یی آخرین مورد از مجموعه ای از گفتگو های سطح بالا بین مقامات ایالات متحده و چین بوده است که می تواند زمینه را برای ملاقات جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده و شی جین پینگ، رییس جمهور چین در اواخر سال جاری فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا و وزیر خارجه چین

محورهای دیدار مشاور امنیت ملی آمریکا و وزیر خارجه چین